سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیتی پایدار در استان کرمانشاه به وجود آورده اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : نقش هدایت‌گرانه و پیشگامانه سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شده که امنیتی پایدار در استان کرمانشاه رقم بخورد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تبریک میلاد با سعادت حضرت بقیه الاعظم و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت : بیش از سه دهه فعالیت و مجاهدت خاموش وزارت اطلاعات امنیت و اقتدار را برای نظام اسلامی و ملت ایران رقم زده که پاداشی بزرگ در پیشگاه خدای متعال بهمراه خواهد داشت.

او با گرامیداشت یاد و نام شهدای گمنام وزارت اطلاعات گفت : با نقش آفرینی پیشگیرانه و هدایت گرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنین همدلی و همراهی شورای تامین و همکاری مردم شریف استان کرمانشاه، امنیتی پایدار در استان رقم خورده است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش برجسته سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی توطئه‌های متعدد علیه کیان و امنیت ایران اسلامی افزود: پیش گرفتن راهبرد تامین امنیت با حضور و مشارکت مردم، عملکرد وزارت اطلاعات را بیشتر از پیش در مولفه‌های توسعه و تامین پایدار امنیت برجسته کرده است.

او با تاکید بر جایگاه راهبردی امنیت استان کرمانشاه در حفظ تمامیت ارضی کشور افزود: بخش بزرگی از تامین امنیت و آرامش در مرز‌ها و درون استان حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه و ازجان گذشتگی‌های نیرو‌های مخلص وزارت اطلاعات بوده است.

خوش اقبال ادامه داد: با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات به موقع در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی و عوامل داخلی، نقشه‌های دشمنان و معاندان را برای ایجاد ناآرامی و آشوب در کشور خنثی کرد.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: عملکرد و اشرافیت اطلاعاتی موجود در کشور اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی رقم زده و چشم بیدار سربازان گمنام امام زمان (ع) اجازه طمع بیگانگان به این آب و خاک را نمی‌دهد.

او عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با عملیات روانی و فشار حداکثری جبهه استکبار را موفق و برجسته دانست و تاکید کرد: با وجود این هوشیاری، هدایت گری و اشرافیت اطلاعاتی بود که فشار حداکثری دشمنان و طراحی توطئه برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور به شکست انجامید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، نقش سربازان گمنام امام زمان در زمینه سازی برای توسعه استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تامین امنیت و آرامش روانی ایجاد شده یقینا در پیشرفت‌های اقتصادی، بهبود و ارتقای شاخص‌ها و جذابیت بیشتر استان برای سرمایه گذاری نقش برجسته‌ای داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.