قلاب ماهیگیری ناجی جان کودک در وسط دریاچه شد!

مرد ماهیگیر با مهارتی دیدنی کودکی که روی یک تکه یخ در وسط دریاچه گرفتار شده بود را با قلابش نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ و پربازدید می‌شوند، مانند ویدئوی نجات یک کودک از وسط دریاچه!

یک ماهیگیر اکراینی پس از آنکه توانست با قلاب خود این کودک ۱۱ ساله را که روی تکه‌ای از یخ در وسط دریاچه گرفتار شده بود نجات دهد مورد تمجید کاربران قرار گرفت. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود «ریچارد گوردا» در حالی که کودک روی تکه یخ ایستاده قلاب خود را با مهارتی دیدنی روی یخ انداخته و به آرامی تکه یخ را به کنار دریاچه منتقل می‌کند. این در حالی بود که کودک همچنان روی یخ ایستاده بود.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی منتشر شده صدای آقای گوردا شنیده می‌شود که به این پسر می‌گوید: «همچنان بایست. حرکت نکن. نترس. به عقب برنگرد.» او سپس نوک قلاب خود را به قسمتی از یخ گیر داده و آرام آرام یخ را به کنار دریاچه می‌کشد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این پسربچه پس از فرار از آپارتمان محل زندگی خود روی یک بلوک یخ دریاچه رفته بود که دچار این حادثه شد. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام ماهیگیر محلی در نجات این کودک را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.