عسگری مطرح کرد؛

برخورد سلیقه‌ای استان‌ها برای قیمت مرغ/حل مشکل برق شهرک عباس آباد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درباره سیاست‌های جدید در نظر گرفته شده برای کاهش قیمت و افزایش عرضه مرغ، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اظهار کرد: با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور و تحویل مرغ در ازای تامین نهاده، مشکل عرضه مرغ در  شرکت‌های زنجیره‌ای تولید و عرضه مرغ برای همیشه حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این موضوع در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است و امیدواریم زودتر به نتیجه برسد، ادامه داد:  آنچه امروز در بازار مرغ تهران را با مشکل مواجه کرده است برخورد متفاوت و سلیقه‌ای برخی استان‌ها با قیمت و نحوه توزیع مرغ است که در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شد تا استان‌ها از اعمال سیاست‌های منطقه‌ای بدون هماهنگی با تنظیم بازار کشور خودداری کنند.

عسگری بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در ستاد تسهیل و‌ رفع موانع تولید، مشکل تامین برق شهرک صنعتی عباس آباد تا قبل از فصل تابستان و پیک مصرف سال جاری برطرف خواهد شد.

وی افزود: موضوع تامین برق و آب دو دغدغه اصلی صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد در سالیان گذشته بود که موضوع تامین آب در سال گذشته برطرف شد و‌ موضوع برق هم به زودی برطرف خواهد شد. اقدامات مذکور مصداق بارز پشتیبانی از تولید هستند که نتیجه آن جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار