۱۱۴ حادثه و حریق در شهر سمنان رخ داد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت: ماموران امداد و نجات آتش نشانی در آخرین ماه سال ۹۹ به ۱۱۴ حریق و حوادث عملیاتی، اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۱۱۴ حادثه در آخرین ماه سال ۹۹ در سطح شهر سمنان خبر داد و بیان کرد: مأموران آتش نشانی سمنان به ۴۸ مورد حادثه و ۶۶ مورد حریق اعزام شدند که بیشترین میزان آتش سوزی‌ها با ۳۰ مورد مرتبط با معابر و ساختمان‌های متروکه و ضایعات به خصوص در آخرین چهارشنبه سال بوده است.

او با بیان اینکه بیشترین فراوانی حوادث رخ داده در اسفند ماه ۹۹ در شهر سمنان نیز با محبوسی در آسانسور و اماکن با ۲۲ مورد بوده است، افزود: پنج مورد از حوادث و حریق‌های رخ داده اسفند ماه ۹۹ در خارج محدوده شهری سمنان بوده که عوامل آتش نشانی با کمترین تأخیر به آن رسیدگی کرده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ در آخرین ماه سال ۹۹ گرفته شده است، بیان کرد: این تماس‌ها مجموعاً ۵۴ ساعت و ۵۳ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات را سبب شد که میانگین رسیدن به مکان حوادث توسط نیرو‌های آتش نشانی چهار دقیقه و ۱۱ ثانیه برآورد می‌شود.

اسمعیل پور با بیان اینکه در حوادث آتش سوزی ۱۶ مورد آن مربوط به آتش سوزی‌های چهارشنبه آخر سال بوده که توسط آتش نشانان پوشش داده شده است، تاکید کرد: میزان حوادث مرتبط با حریق در اسفند ماه سال ۹۹ نسبت به دیگر ماه‌های سال بیشتر بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.