تمرین پرسپولیس/ حضور محرمی در تمرینات سرخپوشان

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور پیشکسوت این باشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود برای بازی با پدیده مشهد را از ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه، در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفتند.

در این تمرین اعضای تیم که مجتبی محرمی بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران را نیز ناظر بر کار خود می‌دیدند از کیت‌های تمرینی جدید استفاده کردند.

تمرین امروز با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغاز شد. سپس بازیکنان در سالن بدنسازی به کار با وزنه مشغول شدند. این بخش از تمرین ۲۵ دقیقه به طول انجامید و ۴۵ دقیقه بعدی تمرین هم در زمین چمن انجام شد.

آقا وسط در سه گروه، پاسکاری‌های ترکیبی و تمرین اختصاصی گلزنی برای مهاجمان، این بخش از تمرین را به خود اختصاص داد.

برای تمرین امروز، احمد نوراللهی، حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری و حامد لک که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده بودند، به جمع سرخپوشان برگشتند.

مجتبی محرمی نیز امروز میهمان ویژه تمرین بود که با استقبال کادر فنی و مربیان روبه‌رو شد. او ضمن خوش و بش با سرخپوشان برای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

پرسپولیس طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، ۲ جلسه تمرین دیگر خواهد داشت و همان روز جمعه با پرواز اختصاصی راهی مشهد خواهد شد تا آماده بازی با پدیده و اولین مسابقه رسمی خود در سال ۱۴۰۰ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.