کنده شدن پوست یک مرد پس از دریافت واکسن کرونا

یک مرد آمریکایی پس از واکسیناسیون با واکسن کرونای "جانسون و جانسون" با ضایعات پوستی مواجه شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  اسپوتنیک، مردی در ایالت ویرجینیای آمریکا پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با واکسن جانسون و جانسون با ضایعه پوستی مواجه شده و پوست وی شروع به کنده شدن کرد.

به گفته پزشکان، این واکنش شدید با واکسن ارتباط مستقیم دارد. این مرد اولین ترکیب واکسن را در اوایل ماه مارس دریافت کرد و پس از چهار روز اولین علائم پدیدار شدند. سپس ضایعه پوستی در سراسر بدن وی ظاهر شدند، پوست وی قرمز شده و شروع به کنده شدن کرد. پس از ظاهر شدن ضایعات، مرد به بخش اورژانس فرستاده شد؛ دست‌ها و پاهای او تقریباً قابل تشخیص نبودند زیرا پوستش به شدت متورم شده بود.

این مرد اظهار کرد: ابتدا کمی احساس ناراحتی در زیر بغل کردم، بعد از چند روز ضایعات خارشی پیدا کردم و بعد از آن بدنم متورم و پوستم قرمز شد. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. پوست من در حال لایه برداری است و پوست دستانم کنده می‌شود.

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت پیش از این اعلام کرده است که استفاده اضطراری از واکسن ضد کرونای ساخت شرکت آمریکایی و چند ملیتی "جانسون و جانسون" را تایید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
وااااااااااای
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۳:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
بفرما
ایا وقتش نرسیده از رهبرمون که واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی و قرانسوی رو ممنوع کرده تشکر کنیم؟؟
_امروز همون غرب از واکسن اسپوتنیک داره تعریف میکنه !