سردار فضلي:

بايد در محافظت از دانشمندان كشور اهتمام بورزيم

جانشين سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه بايد در محافظت از دانشمندان كشور اهتمام بورزيم گفت: دشمن بداند که آغوش همه ما براي شهادت باز است.

سردار علي فضلي در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ترور شهيد احمدي روشن، دانشمند هسته اي کشور اظهار داشت: خون شهداي عزيز ما باعث مي شود جوانان بسياري در مسير آنها قدم بردارند چرا که شهادت نه تنها باعث گم شدن مسير نمي شود بلکه آن را روشن تر نيز مي کند.
وي با بيان اينکه تا کنون شانزده هزار و چهارصد نفر در کشورمان به دست منافقين و دشمنان غربي صهيونيستي ايران ترور شده اند افزود: کار براي خدا و معامله با خدا سراسر سود است و دشمن بداند آغوش همه ما براي شهادت باز است پس ديگر ما را از کشته شدن نترساند.
جانشين سازمان بسيج مستضعفين با عرض تبريک و تسليت به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري و خانواده دانشمند شهيد "احمدي روشن" تاکيد کرد: دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي قطعا با شايستگي به وظيفه خود عمل خواهند کرد.
وي تصريح کرد: هرگز نبايد از کيد و خباثت دشمن غافل شد چرا که دشمن، دشمن است و از او غير از اين انتظاري نداريم لذا بايد در محافظت از دانشمندان عزيز کشور اهتمام بورزيم.

/ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار