ادامه آموزش مجازی دانش آموزان بعد از تعطیلات نوروز

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از فردا (۱۴ فروردین) روند آموزش دانش آموزان استان به همان روش‌های قبل از تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در تشریح نحوه فعالیت مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، با اشاره به آمادگی مدارس استان برای حضور دانش آموزان برای از سرگیری روند آموزش، گفت : برای بازگشایی مدارس آماده اجرای تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

او گفت : از آنجایی که هیچ تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا در مورد نحوه بازگشایی مدارس گرفته نشده، فعلا آموزش‌ها به روش‌های قبل از تعطیلات نوروزی تدوام خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: مدارس آماده حضور معلم‌ها و دانش آموزان بوده و اگر دانش آموزی برای حضور در کلاس‌های رفع اشکال تمایل داشته باشد، می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس حضور پیدا کند.

او افزود: دانش آموزان مناطق زرد و آبی در صورت تمایل می‌توانند برای حضور در کلاس‌های درس رفع اشکال در مدارس حضور پیدا کنند.

یزدان پناه در خصوص نحوه آموزش دانش‌آموزان مناطق قرمز ادامه داد: در مناطق قرمز همچون گذشته آموزش‌ها ۱۰۰ درصد غیرحضوری است.

او ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس مناطق نارنجی اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار