تبدیل غاری ۶۵ میلیون ساله به رستورانی زیبا + عکس

در یک تجربه متفاوت گردشگران می توانند از غذا خوردن در یک رستوران بسیار زیبا در اعماق دره معروف Grand Canyon در ایالات متحده لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گرند کانیون در آمریکا، یکی از عجایب هفتگانه جهان و جزو آثار ثبت شده، میراث جهانی یونسکو است. همچنین این یکی از مناظر زیبا برای در جهان به حساب می‌آید. گراند کانیون از سال ۱۹۲۷ به یک مقصد گردشگری برای مردم تبدیل شد. یک کابوی بی پناه به نام والتر پک سوراخی در زمین کشف کرد و پس از آن معلوم شد که این یک سوراخ یک ورودی طبیعی به غار‌های این منطقه است، این غار‌های جادویی در حدود ۶۵ میلیون سال پیش هنگامی که اقیانوس آرام در قسمت غربی ایالات متحده خشک شد به وجود آمدند.


بیشتر بخوانید


اکنون در این غار‌های باستانی رستورانی افتتاح شده که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و مردم منطقه است. کیت دیویس، مدیر بازاریابی این رستوران گفت: "هنگامی که سطح آب پایین آمد، جریان طبیعی آب اسیدی از آتشفشان‌های مجاور از روی سنگ‌ها، ترکیب سنگ آهک را ذوب کرد و باعث ایجاد دهانه‌های غار و کانال‌های جریان آب شد. "

تبدیل غاری ۶۵ میلیون ساله به رستورانی زیبا + عکس

در ابتدا، تور‌های غارنشینی در منطقه با گره زدن طناب به کمر بازدیدکننده، آن‌ها را ۱۵۰ فوت در یک سوراخ تاریک با لامپ نفت سفید و یک جیب پر از کبریت به پایین می‌فرستادند تا از غار دیدن کنند. اما، برای شروع این سفر ۴۵ دقیقه‌ای، یک آسانسور نصب شده که بازدیدکنندگان را به عمق ۲۱۰ فوتی می‌رساند. در این سفر از تعدادی مکان جالب می‌توان بازدید کرد که شامل مناطقی مانند مکان‌های دیدنی همچون آبراه‌های باستانی، گنبد ماموت، تالار‌های طلا و اتاق مرموز است.

تبدیل غاری ۶۵ میلیون ساله به رستورانی زیبا + عکس

به گفته دیویس، این رستوران که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد در یک غار واقعی تاسیس شده و یک فرصت بی نظیر برای خوردن غذا در زیر زمین و در یک غار ۶۵ میلیون ساله است". در طی این تجربه، همراه خصوصی گردشگران نه تنها وظیفه پذیرایی و تأمین غذای آن‌ها را بر عهده خواهد داشت، بلکه همچنین اطلاعات اجمالی درباره تاریخ غار‌هایی که گردشگر در آن نشسته ارائه می‌دهد. دیویس گفت: "این رستوران روی سکویی ساخته شده که می‌تواند حداکثر ۲۰ مهمان را در خود جای دهد. "

تبدیل غاری ۶۵ میلیون ساله به رستورانی زیبا + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار