«هر شب تنهایی» با حضور محمدتقی فهیم بررسی می‌شود

شبکه هیسپان تی وی در برنامه «سینمای ایران» به نمایش و بررسی فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «سینمای ایران» که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به بررسی و گفتگو با عوامل آن می‌پردازد، در این قسمت فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی را به مخاطبان اسپانیایی زبان علاقه‌مند به کسب اطلاعات درباره سینمای ایران معرفی می‌کند.

در این برنامه ابتدا بخش‌های کوتاهی از فیلم «هر شب تنهایی» پخش و سپس به مرور کارنامه رسول صدرعاملی در عرصه فیلم‌سازی پرداخته می‌شود. در ادامه اسوالدو کانالز، مجری «سینمای ایران» با محمدتقی فهیم منتقد سینما و مستندساز درباره ویژگی‌های این فیلم و ساختار آن به گفتگو می‌پردازد. در پایان برنامه، مخاطبان اسپانیایی زبان به تماشای کامل این فیلم ایرانی خواهند نشست.

«هر شب تنهایی» محصول سال ۱۳۸۶ فیلمی خانوادگی و اجتماعی با هنرنمایی لیلا حاتمی، حامد بهداد، علی بکائیان و مرجان قرجه، نویسندگی کامبوزیا پرتوی و رسول صدرعاملی، تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی و کارگردانی رسول صدرعاملی است.
در خلاصه این فیلم آمده است: عطیه نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیوست. او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می‌دهد و به آن‌ها توصیه می‌کند با همسرشان چگونه باشند تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشند. عطیه به شهر مقدس مشهد آمده است؛ اما او درگیر مناسبات خود و همسرش است و مشکلی دارد که حل نشدنی است و...

برنامه سینمای ایرانی (Cine Iraní) به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه ۱۴ فروردین ماه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعت ۱۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ روز یکشنبه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار