اینستاگرام به طور رسمی Rails Remix را توسعه داد

اینستاگرام ویژگی Rails را که پیش تر آن را برای رقابت با تیک تاک راه اندازی کرده بود توسعه داد و قابلیت های جدیدی را به آن افزود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام با شبیه سازی ویژگی برنامه معروف چینی Tik Tok، از راه اندازی ویژگی جدیدی برای ضبط ویدئو‌ها همراه با کلیپ‌های موجود سایر کاربران خبر داد. بر اساس گزارشات منتشر شده، ویژگی جدید Rails Remix به کاربران امکان می‌دهد محتوای جدیدی را از ویدئو Rails ایجاد کنند، به این معنی که کاربران می‌توانند علاوه بر ویدئوی کاربر دیگر، یک ویدئو را نیز بارگذاری کنند که منجر به ایجاد یک کلیپ جدید می‌شود.


بیشتر بخوانید


نحوه ساخت ویدئوهای Rails و Rails Remix

ساخت یک ویدئو Rails همانند استوری و پست‌های اینستاگرام است، کاربر برای ساخت آن به دوربین فرستاده می‌شود و به راحتی می‌تواند تصاویر یا ویدئو‌های خود را ثبت کرده و با قابلیت واقعیت افزوده امکان ویرایش آن‌ها را دارد. اینستاگرام از طریق یک کلیپ ویدئویی نحوه استفاده از این ویژگی جدید را توضیح داد.

تمام کاری که کاربران برای ادغام مجدد کلیپ انجام می‌دهند این است که به صفحه شخصی که می‌خواهند ویدئویشان دوباره با او ادغام شود بروند و روی دکمه منو کلیک کنند، همچنین کاربران می‌توانند ویدئوی خود را ضبط کرده یا کلیپ‌های از قبل ضبط شده را بارگذاری کنند.

اینستاگرام به طور رسمی Rails Remix را برای رقابت با تیک تاک راه اندازی کرد

گزینه کنترل میزان صدا نیز در ویژگی جدید در دسترس است، ویژگی که کاربر می‌تواند سطح اصلی صدای ضبط شده خود را کنترل کند، صدا را پخش کند و بعد به سادگی آن را ویرایش و به ویدئو اضافه کند.

گقتنی است؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ ویژگی فیلم کوتاه Rails را راه اندازی کرد که امکان ضبط کلیپ‌های کوتاه تا ۱۵ ثانیه را فراهم می‌کند. اینستاگرام این قابلیت را در رقابت با تیک تاک راه اندازی کرده بود که به مناسبت ۱۰ ساله شدنش در دسترش تمام کاربران در سراسر جهان قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار