انسان‌های بی تقصیر باز هم قربانی جاده‌های غیر استاندارد / دریغ از یک کیلومتر محور دوبانده در بشرویه!

کشته شدن ۶ نفر در حادثه رانندگی تلخ روز گذشته محور‌های بشرویه، بار دیگر نگاه‌ها را به سمت جاده‌های غیر استاندارد و کم توجهی‌ها به دوبانده سازی این محور مواصلاتی برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، روز گذشته در حادثه‌ای خونین ۶ خانواده داغدار شدند؛ تصادفی مرگبار که بین دو دستگاه نیسان و رانا رخ داد و ۶ نفر در دم جان باختند.

این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور بشرویه – فردوس رخ داد؛ محوری پرحادثه که از ابتدای نوروز ۱۴۰۰ جان ۸ نفر را گرفته است.

یکی از شاهدان عینی حادثه به خبرنگار ما می‌گوید: تصادف خیلی وحشتناک بود و در طول سال‌های گذشته در شهرستان بشرویه سابقه ندارد.


بیشتر بخوانید


این شهروند بشرویه‌ای افزود: تا کی باید شاهد این صحنه‌های تلخ باشیم؛ مگر دوبانده شدن جاده‌های بشرویه چقدر کار دارد که بخواهد عزیزانمان را از دست بدهیم.

جاده‌های غیر استاندارد، قاتل انسان‌های بی گناه 

شدت و تلفات بالای تصادف مرگبار در محور بشرویه به حدی بود که سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی برای بررسی علت این حادثه، از بیرجند خود را به محل حادثه می‌رساند.

او بخش عمده‌ای از شدت تلفات جاده‌ای را متوجه غیر استاندارد بودن محور‌های بشرویه می‌داند و به خبرنگار ما می‌گوید: در حادثه مرگبار فوت ۶ نفر در محور دو طرفه بشرویه، ۵ نفر از جان باختگان بی تقصیر بودند؛ هر چند بی احتیاطی راننده نیسان حادثه ساز شد، اما اگر جاده یک طرفه بود، این فاجعه به بار نمی‌آمد.

سرهنگ رضایی با تأکید بر دوبانده سازی محور‌های بشرویه بیان می‌کند: نیاز است که این محور‌ها یک طرفه باشند تا این حوادث ناگوار برای برخی افراد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند، اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.