محبوبیت بالای گوشی Galaxy S21 5G نسبت به S20

در این خبر به مقایسه محبوبیت گوشی Galaxy S21 5G و S20 در ایالت متحده پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های S۲۱، S۲۱ + و S۲۱ Ultra از اواخر ژانویه آمار فروش بالایی را پشت سر گذاشته‌اند و  پس از حدود یک ماه و نیم در فروشگاه‌های آمریکا با اختلاف زیاد از دیگر نسخه‌های قبلی خود پیشی گرفته‌اند.

اگرچه در مقایسه‌‌ی بین خانواده‌های S۲۱ و S۲۰ باید گفت که تقاضا برای پرچمداران اوایل سال ۲۰۲۰ سامسونگ به شدت تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا بوده است، اما این ویروس همچنان وجود دارد و قیمت پایه این گوشی در بازار از ابتدای فروش ۷۹۹ دلار بود که به عنوان قدرت کلیدی گلکسی S۲۱، ۵G برجسته شده و به دنبال آن طراحی بهتر دوربین با برش کانتور باعث می‌شود حسگر‌های تصویربرداری در مقایسه با برجستگیS۲۰ احساس برافروختگی بیشتری داشته باشند.

سری Galaxy S21 5G همچنان محبوب تر از S20

محبوبیت سری S20 رو به کاهش است

 قطعاً شنیدن اینکه گروه S۲۱ موفق به فروش دو برابری نسبت به  S۲۰ در ایالات متحده شده‌اند، قابل توجه است، اما به نظر می‌رسد این اتفاق برای سامسونگ نگران کننده باشد. چرا که چندی پیش طبق تحلیل Strategy Analytics، سری Galaxy S۲۱ سه برابر خانواده S۲۰ در اولین ماه در ایالات متحده موفق بود، که به نظر می‌رسد محبوبیت S۲۰ رو به کاهش است.

خوشبختانه برای سامسونگ، معاملات و تخفیف‌ها هرروز بهتر می‌شود و این فقط در AT&T و Verizon نیست. به عنوان مثال آمازون، Galaxy S۲۱، ۵G ارزان قیمت را با ۱۰۰ دلار کمتر از حد معمول می‌فروشد در حالی که ۲۰۰ دلار از لیست قیمت S۲۱ + و S۲۱ Ultra را کاهش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار