مراجعه ۱۵ هزار بیمار به مراکز بیمارستانی بابل

بیش از ۱۵ هزار بیمار در طرح سلامت نوروزی به مراکز بیمارستانی شهرستان بابل مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رییس اورژانس و دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در ایام طرح سلامت نوروزی، بیش از ۱۵ هزار و ۳۵۸ نفر از شهروندان و هم وطنان را زیر پوشش درمانی بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابع  این دانشگاه  از تاریخ ۲۵ا سفند پارسال تا  ۱۴ فروردین قرار داد.

او افزود: ۱۲ هزار و ۲۳ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شده و ۳ هزار و ۳۳۵ نفر نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: از ۱۹۸۶ مسافری که جهت درمان تا کنون به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم‌پزشکی بابل مراجعه کردند حدود ۶۲ نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.

دکتر لعلی افزود: ۱۰۸۱ عمل جراحی از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی شهرستان بابل انجام شده که شامل ۲۰۳ عمل اورژانس و ۸۷۸ عمل الکتیو بوده است.

اوگفت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از ۲۵ اسفند تا ۱۳فروردین ۱۴۷۲ ماموریت انجام داده که از این میان، ۵۹۲ ماموریت شهری، ۸۷۲ ماموریت جاده‌ای و ۸ ماموریت ایستگاه سلامت بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود:از این تعداد ۱۲۱۵ ماموریت غیرتصادفی و ۲۵۷ ماموریت تصادفی بود که از این تعداد ماموریت‌های شهری و جاده‌ای ۶۴۲ بیمار و مصدوم به بیمارستان منتقل و بستری شدند که نسبت به تعداد ماموریت‌های سال گذشته ۳۴٪ افزایش داشته است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار