توزیع ۸۲۲ تن میوه شب عید در کردستان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از آغاز طرح توزیع میوه شب عید تاکنون ۸۲۲ تن سیب و پرتقال توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بختیار خلیقی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: طرح توزیع میوه شب عید هر ساله با هدف حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار در سطح کشور و استان اجرا می‌شود و امسال نیز این طرح اجرایی شد.

او افزود: این طرح از ۲۵ اسفنده ماه سال گذشته در استان آغاز شد که تا امروز بیش از ۸۲۲ تن میوه شب عید توزیع شده و این طرح با یک روز تمدید تا ۱۶ فروردین جاری ادامه دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: ۹۵۰ تن میوه شب عید شامل ۶۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب تامین شده و کار توزیع آن در ۷۸ غرفه مستقر در سطح استان انجام می‌شود.

خلیقی با بیان اینکه از آغاز این طرح تاکنون ۵۲۰ تن پرتقال و ۳۰۲ تن سیب در استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه شده است، یادآور شد: هر کیلوگرم پرتقال به قیمت ۱۱۵ هزار ریال و سیب زرد به قیمت ۹۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم سیب قرمز به قیمت ۷۰ هزار ریال توزیع شده است.

اوبیان کرد: در کنار طرح توزیع میوه شب عید ۳ طرح تنظیم بازار دیگر شامل طرح ویژه نظارتی نوروز ۱۴۰۰، فروش فوق العاده در سطح واحد‌های صنفی و تامین و توزیع کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن، شکر و قند با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.