سه کشتارگاه مرغ در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تامین نیاز مرغ استان و جلوگیری از کمبود سه کشتارگاه مرغ در استان راه اندازی شده و یک کشتارگاه دیگر نیز در حال ساخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست تنظیم بازار استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سه کشتارگاه در شهرستان‌های زابل، زاهدان و ایرانشهر راه‌اندازی شده و یک کشتارگاه در خاش در حال ساخت و راه‌اندازی است.

او خاطر نشان کرد: این نشست به منظور هماهنگی و اتخاذ یک تصمیم واحد در ارتباط با مشکل مرغ تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال انتخابات قرار داریم باید از عواملی که باعث ایجاد تنش و حاشیه سازی می شود جلوگیری کنیم چراکه بدخواهان سعی دارند از این شرایط برای آسیب رساندن به نظام و دولت استفاده کنند.

او تصریح کرد: مردم در الویت قرار دارند و نباید نگران باشند چرا که ما همه تلاش خود را برای تامین اقلام اساسی انجام می‌دهیم.

زنگنه ادامه داد: نظارت بر تولید و توزیع مرغ زنده بر عهده جهاد کشاورزی قرار داده شده و لازم است این سازمان با استفاده از تمام توان خود در این عرصه نقش ایفا کند.

او  با اشاره به مصوبات و ابلاغیه‌های هیات دولت در مورد تامین مرغ افزود: کارگروه تنظیم بازار باید پررنگ‌تر و منظم‌تر تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده و کشتارگاه‌ها با تمام توان کار کنند و ما نیز حمایت می‌کنیم.

او  با اشاره به مشکلات مرغداری ها در تامین نهاده‌ها تصریح کرد: به کشتارگاه‌های سیستان وبلوچستان اعلام می‌کنیم که فعالیت خود را افزایش دهند چرا که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نیاز است دو شیفت کار کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار