آغاز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها از فردا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از آغاز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها از فردا تا ۲۲ فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور در جلسه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا‌ها استان سمنان ۳۰۷ روستا را واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی در استان بیان کرد و افزود: زمان ثبت نام داوطلبان از فردا ۱۶ فروردین ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه روند ثبت نام به روش حضوری و ۳ روش غیر حضوری است تشریح کرد: در روش حضوری داوطلبان می‌بایست به بخشداری‌ها مراجعه کنند که با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت نارنجی اکثر مناطق استان این روش توصیه نمی‌شود.

خجسته پور با بیان اینکه در روش‌های غیر حضوری لازم به مراجعه بخشداری‌ها نیست و در پایان با ارسال پیامک وضعیت ثبت نام داوطلبان تایید خواهد شد گفت: ثبت نام در روش غیر حضوری با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، سیستم‌های خانگی و اپلیکیشن مورد نظر وزارت کشور هم انجام می‌شود.

او با بیان اینکه وجود شورا‌ها در روستا سبب رفع بسیاری از مشکلات و چالش‌ها می‌شود گفت: از افرادی که صلاحیت لازم و توانایی دارند تقاضا داریم برای شرکت در این انتخابات اقدام به نام‌نویسی کنند.

خجسته پور گفت: از ثبت نام ۶۲۴ نفر در شورای اسلامی شهر‌های استان سمنان خبر داد و گفت: ۷۴ درصد داوطلبان به صورت حضوری ثبت نام کردند و اکنون کار بررسی داوطلبان در هیات‌های اجرایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار