در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت معوقه کارکنان نیروگاه‌های مقیاس کوچک تا چند روز دیگر

سخنگوی صنعت برق کشور از پرداخت معوقه بخش زیادی از مطالبات کارکنان مقیاس کوچک خبر داد.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تعویق پرداخت مطالبات نیروگاه‌های مقیاس کوچک گفت: بر اساس قانون بودجه باید پولی که بابت فروش برق از مشترکان وصول می‌شود پس از گردش سازمان هدفمندی بلافاصله برای پرداخت‌های مورد نیاز در اختیار صنعت برق  قرار گیرد.

او ادامه داد: اواخر اسفند سال گذشته بخش زیادی از مطالبات پرداخت شد و همچنین در ۵ فروردین امسال هم نسبت به پرداخت بدهی این دست از افراد اقدام شد، ولی در مجموع تا روز‌های آخر ماه فروردین کل مطالبات این دست از کارکنان صنعت برق پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: عدم پایبندی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به تعهدات خود باعث بحران کمبود نقدینگی در صنعت برق شده است، در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع صنعت برق در اختیار سازمان هدفمندی است که مربوط به بخشی از حقوق بهمن و اسفند ماه است که هنوز پرداخت نشده است.

رجبی مشهدی در پایان بیان کرد: در حال حاضر هنوز موفق نشده‌ایم این طلب را وصول کنیم، ولی طبق جلساتی که برگزار شده، امیدواریم این بدهی تا آخر این ماه پرداخت شود تا کارگران و کارکنان نیروگاه‌های بزرگ و یا کوچک مقیاس کشور و پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات برق مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار