آغاز ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در هرمزگان

ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز در استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،ثبت نام از داوطلبان برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز در استان هرمزگان آغاز شد و به مدت یک هفته (تا ۲۲ فروردین) نیز ادامه خواهد داشت.

علی رئوفی، رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: اصل و کپی کارت ملی، کپی همه صفحات شناسنامه، یک قطعه عکس، مدرک تحصیلی و گواهی نداشتن سوء پیشینه معتبر از جمله مدارک لازم برای نام نویسی در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری است.

رئوفی با اشاره به اینکه حداقل سن داوطلبان باید ۲۵ سال باشد، افزود: داوطلبان در روستا‌های زیر ۲۰۰ خانوار جمعیت باید حداقل سواد خواندن و نوشتن داشته باشند و در روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار نیز داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است.

او گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت وزارت کشور، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نام نویسی کنند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.