۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۶ فروردین ماه)

شرکت شیائومی به لطف رویداد این هفته‌اش فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند را قبضه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی این هفته یک مراسم رونمایی بسیار بزرگ داشت که به دلیل زیاد بودن سخت افزار‌های جدید، مجبور شد رویداد را در دو روز برگزار کند. نکته جالب دیگر این هفته، این است که در بین گوشی‌های پرطرفدار هفته، شیائومی ۶۰ درصد از کل جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده و در واقع فهرست را قبضه کرده است.

گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi Mi ۱۱ Ultra به تازگی در این فهرست ظاهر شده و رتبه اول این هفته را به خود اختصاص داده است و جایگاه هفته قبل گوشی Xiaomi Poco F۳ را که این هفته دوم شده، گرفته است. گوشی هوشمند Redmi Note ۱۰ Pro شیائومی هم با یک پله افت نسبت به هفته قبل در جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته، در جایگاه سوم ایستاده و Xiaomi Mi ۱۱ Pro رده چهارم را پشت سر خود می‌بیند. گوشی Mi ۱۱ Pro شیائومی هم مثل مدل اولترا این گوشی جدید است.

البته گوشی Xiaomi Poco X۳ Pro هم مجددا در این فهرست دیده می‌شود و با یک پله نزول نسبت به هفته قبل، در رده پنجم قرار گرفته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲ فروردین)

تنها نماینده شرکت وان پلاس در فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های هفته، گوشی هوشمند OnePlus ۹R است که هفته قبل هم در این فهرست حضور داشت و با یک پله نزول در جایگاه ششم قرار گرفته است. نکته جالب دیگر این است که گویا گوشی Redmi Note ۱۰ شیائومی بین دوست داران دنیای موبایل پرطرفدارتر شده و از جایگاه نهم هفته قبل به جایگاه هفتم صعود کرده است.

حضور ناموفق سامسونگ در جمع بهترین های هفته

شرکت سامسونگ که این هفته ناموفق ظاهر شده و فقط دو نماینده در بین محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته دارد. سامسونگ گوشی Galaxy A۷۲ را در رده هشتم دارد که هفته قبل هم در همین رتبه ایستاده بود، و دیگر نماینده شرکت سامسونگ که گلکسی A۵۲، ۵G است که با سه پله سقوط به مکان نهم تنزل درجه داشته است.

دیگر گوشی تازه وارد این هفته هم Realme X۷ Pro Ultra است که در رده دهم قرار گرفته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار