واکسینه شدن ۲۲۷ نفر از سالمندان و کادر بهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با اولویت بندی تزریق واکسن به افراد در معرض خطر، ۲۲۷ نفر از سالمندان مستقر در مراکز نگهداری و کادر بهزیستی استان واکسینه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان گفت: واکسیناسیون از ۲۰ اسفند ماه پارسال برای ساکنان مراکز مراقبتی با اولویت سالمندان و کارکنان این مراکز پس از ابلاغ دستورالعمل‌های جامع اجرایی شد.

وارثی اضافه کرد: در نوبت اول واکسیناسیون کرونا ۱۸۰ نفر از سالمندان مقیم و ۴۷ نفر از کارکنان مراکز بهزیستی استان انجام شده است.

وی گفت: اداره کل بهزیستی استان قزوین ضمن تعامل و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان برای پیشگیری از هر گونه خطراحتمالی، پس از اعلام آمادگی مراکز و دریافت رضایت نامه کتبی از خانواده افراد و تکمیل فرم‌های خاص در این زمینه تزریق مرحله نخست انجام شده است.

وارثی گفت: در استان قزوین ۲۵ مرکز مراقبتی شبانه روزی شامل هشت مرکز سالمندان، ۱۰ مرکز معلولان ذهنی، ۲ مرکز معلولان جسمی حرکتی و پنج مرکز مختص بیماران روانی مزمن فعال هستند و به هزار و ۳۰۰ نفر از افراد معلول، خدمات مراقبتی و توانبخشی ارائه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: خوشبختانه مرحله دوم واکیسناسیون ۱۸ روز بعد از تزریق نوبت اول انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار