دل نوشته «جردن باروز» پس از ناکامی در راه رسیدن به المپیک

جردن باروز کشتی گیر عنواندار جهان و المپیک نسبت به شکستش در رقابت‌های انتخابی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی کشتی گیران آمریکایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو برگزار شد و در مهمترین کشتی‌های برگزار شده کایل دایک که دو مدال طلای قهرمانی جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم را در کارنامه دارد با تغییر وزن مقابل جردن باروز دارنده‌ی ۴ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک قرار گرفت و در دو کشتی با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ از سد حریفش گذشت و دوبنده تیم آمریکا را برای حضور در المپیک به دست آورد.

در همین راستا جردن باروز چهره نامدار کشتی آمریکا و جهان در صفحه شخصی خود عنوان کرد: این جاده طولانی و دشوار بوده است. می‌خواهم مدتی را برای تأمل و بازسازی صرف کنم. این پایان کار برای من نیست. از همه بخاطر حمایتشان تشکر می‌کنم. به همه المپیکی‌های امسال تبریک می‌گویم.

گفتنی است در پایان رقابت‌های انتخابی آمریکا در کشتی آزاد توماس گیلمان، کایل دایک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون به ترتیب در اوزان ۵۷، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا در المپیک ۲۰۲۱ توکیو شدند و جردن اولیور نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم عنوان نخست را از آن خود کرد و در صورت کسب سهمیه در رقابت‌های گزینشی (سطح جهانی) در صوفیه بلغارستان، می‌تواند راهی المپیک توکیو شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار