بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شیوع کرونا را سرعت داد

استاندار اردبیل گفت: بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شیوع کرونا را سرعت داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در بازدید از بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) گفت:بیشتر کسانی که در بیمارستان به دلیل کرونا بستری هستند به گفته خودشان در مراسم عروسی ، ختم و دید و بازدید های عید مبتلا شده اند.

او با تاکید بر تداوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بی توجهی به این نکات را در طولانی شدن پیک چهارم تاثیر گذار دانست.

استاندار اردبیل پرهیز از برگزاری مجالس و دورهمی ها به مدت سه هفته را ضروری دانست و افزود: مردم با خودداری از برگزاری و حضور در اجتماعات در این مدت در مدیریت پیک چهارم کرونا ، همکاری کنند.

بهنام جو اظهار کرد: در ادارات و مراکز فرهنگی اجتماعی هم محدودیت های لازم برای کاهش حضور و اجتماعات اعمال و از تردد خودروهای بومی استان به خارج از استان جلوگیری می شود.

او گفت: نقش مردم در کنترل و خودمراقبتی بالای ۸۰ درصد بوده و مردم و بازاریان باید در راستای رعایت دستورالعمل ها در جلوگیری از ورود به وضعیت قرمز با جدیت عمل کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد:بازاریان نیز لازم است در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از بروز وصعیت قرمز همکاری کنند.

او بیان کرد: باورود استان به وضعیت قرمزناچار خواهیم شد محدودیت های  کرونایی از جمله تعطیلی اصناف را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.