وضعیت قرمز کرونا در هند، دغدغه اصلی سرخپوشان

اعضای کادر فنی باشگاه پرسپولیس بابت برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در هند نگران هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید راهی هند شوند و وضعیت قرمز کرونایی این کشور  به دغدغه اصلی  مسئولان و کادر فنی سرخپوشان تبدیل شده است.  

به هر حال سرخپوشان ایران بدون شک روز‌های سختی را در هندوستان پیش رو خواهند داشت. همچنین شرایطی که هندی‌ها برای میزبانی از پرسپولیس در‌نظر گرفته‌اند، به هیچ وجه شرایط مناسب و ایده‌آلی نیست. گفته می‌شود از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ۴ هتل در گوا به پرسپولیس معرفی شده که قرار است از بین آن‌ها یک هتل برای اقامت این تیم در هند انتخاب شود.

در حالی که به طور معمول میزبان، هتل محل اقامت تیم‌های مهمان را انتخاب کرده و بهترین شرایط را برای اسکان مهمان‌ها فراهم می‌کند، هندی‌ها گویا نه‌ تنها چنین شرایطی را برای باشگاه پرسپولیس فراهم نکرده‌اند بلکه هیچ کدام از شیوه نامه‌های  بهداشتی را نیز رعایت نمی‌کنند.

هیچ‌کدام از هتل‌هایی که به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده در قرنطینه نیستند و با توجه به اینکه کشور هندوستان خیلی راحت برای مسافران روادید  صادر می‌کند، مسافران هیچ ممانعتی برای عبور و مرور در هتل محل اقامت سرخپوشان نخواهند داشت. آن‌هم در شرایطی که بخش مرکزی گوا در ناحیه قرمز است و این موضوع دغدغه‌های گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس را به شدت افزایش داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
خب ایرانم قرمزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عین کنیز کفگیر خورده هی نق میزنند. آخه مگه ایران وضعیت خیلی سفیده؟؟؟ بهانه برای قهرمان نشدن جور شد. الپیزوری
آخرین اخبار