دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی و شناسایی سوله های بزرگ از کالا‌های کلاهبرداری شده ازصاحبان شرکت‌ها و موسسات خصوصی خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  از دستگیری عامل کلاهبرداری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریالی و شناسایی تعداد ۴ سوله بزرگ از کالا‌های کلاهبرداری شده از صاحبات شرکت‌ها و موسسات خصوصی خبر داد.

سردار خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دنبال کلاهبردای‌های صورت گرفته در سطح استان و بالاخص شهرستان بوکان، افراد زیادی مالباخته از سطح کشور به مراجع قضایی شهرستان مراجعه و اعلام شکایت نمودند.

او در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند متهم پرونده از افراد سابقه دار بوده که با استفاده از فضای مجازی مالباختگان را که اکثرا از مالکین کارخانه ها و یا کارگاه های تولیدی بودند و نیز تبلیغات زیادی هم در راستای تولیدات خود داشتند را شناسایی نموده و با ایجاد رابطه خود را به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق با چرب زبانی از صاحبان شرکت ها کلاهبرداری می کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهار داشت: ارزش اقلام مکشوفه از انبار‌های محل نگهداری کالا‌های کلاهبرداری شده بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
درود