۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت/شعار روز جهانی بهداشت دنیایی سالم‌تر و عادلانه تر است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : شعار روز جهانی بهداشت در سال ۲۰۲۱، دنیایی سالم‌تر و عادلانه تر، برای همه، در همه جا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به ۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت گفت : بیش از یکسال است که همه کارکنان نظام سلامت در نبردی خستگی ناپذیر با بیماری کووید ۱۹ هستند و در این بین همکاران حوزه بهداشت صبورانه و بی ادعا شبانه روز تلاش کردند تا سلامت مردم عزیزمان را تامین نمایند.

او گفت : زحمات این بزرگواران در گوشه گوشه میهن عزیزمان بر هیچکسی پوشیده نیست و همگان می‌دانند که اگر همت و تلاش این عزیزان نبود بی شک وضعیت بسیار وخیم‌تر می‌شد.

شکیبا افزود : ضمن پاسداشت همه تلاش‌های همکاران حوزه بهداشت مراتب شادباش را به مناسبت روز جهانی بهداشت نثار وجود نازنین کارکنان این حوزه که سربازان بی ادعای هنر زیبا زیستن هستند می‌کنم.

او افزود : از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان و خانواده‌های گرامیشان آرزوی سلامتی، سعادت و نیک بختی دارم. باشد که در پرتو عنایات حق تعالی سربلند و پیروز باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.