ائتلاف خانواده های نظامیان آمریکایی برای خروج از افغانستان

ائتلافی از خانواده‌های نظامیان آمریکایی در نامه‌ای از جو بایدن، رئیس جمهور این کشور خواسته است که نیروهای آمریکایی را تا اول ماه می از افغانستان به خانه بازگرداند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ائتلافی از خانواده‌های نظامیان آمریکایی در نامه‌ای از جو بایدن، رئیس جمهور این کشور خواسته است که نیروهای آمریکایی را تا اول ماه می از افغانستان به خانه بازگرداند.

این ائتلاف که متشکل از چندین سازمان مربوط به خانواده‌های سربازان و نظامیان بازنشسته آمریکایی است، در نامه‌ای به بایدن گفته است: «متاسفانه ما به حدی در افغانستان مانده ایم که حالا فرزندان نخستین دور سربازان آمریکایی که در آنجا فعالیت کردند، به سنی رسیده اند که می‌توانند به عنوان سرباز در منازعه اشتراک کنند.»

خانواده‌های نظامیان آمریکایی گفته که آنان به ماموریت فرزندانش افتخار می‌کنند، اما اکنون زمانش رسیده که از افغانستان به خانه باز گردند.

این خانواده‌ها خطاب به بایدن گفته است: «ما از شما مصرانه می‌خواهیم که با استفاده از فرصت، هر چه زودتر به این کار اقدام کنید.»

این خواست در حالی مطرح می‌شود کاخ سفید اعلام کرده است که خروج نیروهای این کشور مطابق توافق دوحه تا اول ماه می دشوار است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار