کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ  بخشی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی اخباری مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستا‌های شهرستان بیرجند دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگا‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با رعایت حقوق شهروندی این محل را بازرسی کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در بازرسی و پاکسازی از این محل ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش ۶۹۰ میلیون ریال کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ بخشی با بیان این که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، افزود: دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم درخواست می‌کنیم برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ و تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.