قائم مقام حقوقی باشگاه صنعت نفت آبادان:

غیر از بازیکنان، مسئولان باشگاه هم پورموسوی را دوست دارند/ هر سال به ما وعده می‌دهند، اما عملی نمی‌شود

نظری در خصوص شرایط پورموسوی برای ادامه کار در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مشکلات مالی این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نظری، قائم مقام حقوقی باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط این باشگاه اظهار داشت: شرایط باشگاه بد نیست، اما خیلی هم مطلوب نیست؛ زیرا مشکلات مالی باعث شده اند تیم نتواند مانند هفته‌های گذشته نتیجه بگیرد و به بردهایش ادامه دهد. این اتفاق به دلیل وعده‌هایی است که برخی از مسئولان برای تزریق پول به باشگاه داده بودند. در حال حاضر فوتبال بدون پول معنایی ندارد؛ زیرا تمام بازیکنان زندگی و خرج دارند و وقتی فکر آن‌ها مشغول باشد، طبیعی است که چنین نتایجی رقم بخورد و ما هم از شرایط راضی نباشیم.  

نظری در خصوص وضعیت پورموسوی برای ادامه یا قطع همکاری با باشگاه صنعت نفت وحمایت بازیکنان این تیم از او عنوان کرد: غیر از بازیکنان تیم، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هم پورموسوی را دوست دارند. او نظم خوبی به تیم داده و تاکتیک و تکنیک تیم‌های قبلی پورموسوی مشخص است، ما به او احترام می‌گذاریم؛ زیرا کار او واقعا قابل احترام است. برخی‌ از طریق فضای مجازی پورموسوی را دلگیر کردند و با صحبت‌ها و قول‌های مساعد مسئولان باشگاه قرار شد او به کارش در صنعت نفت ادامه دهد.  

معاون حقوقی باشگاه صنعت نفت آبادان درباره کمک ۸ میلیارد تومانی که قرار بود به باشگاه صنعت نفت پرداخت شود و مشکلات مالی ادامه دار این باشگاه، گفت: همه می‌دانیم تحریم‌ها چه شرایطی ایجاد کرده اند و نفت ایران هم از جمله صنعت‌های تحریم شده است. ما حتی به خاطر تحریم‌ها نتوانستیم پول بازیکنان خارجی را بدهیم؛ زیرا پول باشگاه را برگرداندند و گفتند به خاطر تحریم وزارت نفت انتقال پول انجام نشدنی است. هر سال به ما وعده‌هایی می‌دهند، اما متاسفانه عملی نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


او در خصوص نقش وزارت نفت برای حمایت از باشگاه‌های نفتی گفت: متاسفانه دست وزارت نفت را مجلس بسته است. با نمایندگان مجلس در این باره صحبت کردم و به آن‌ها گفتم شما خودتان دست وزیر و ما را بستید و حالا می‌پرسید چرا پول به باشگاه تزریق نمی‌شود. باید قوانینی وضع شوند که امکان کمک به فوتبال حرفه‌ای وجود داشته باشد. اکنون قوانین به گونه‌ای دور زده می‌شوند و کمک‌های مالی به ورزش استان باید از هفت خوان رستم بگذرند تا به حساب باشگاه برسند. به همین دلیل تقاضا می‌کنم مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان کار را تسریع کند تا پول به حساب باشگاه واریز شود و صنعت نفت بتواند نتایج خوبی بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار