بروزرسانی جدید جیمیل با ویژگی سوئیپ ایمیل‌ها

برنامه بروز شده جمیل در اندروید اکنون قابل سوئیپ کردن است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با جدیدترین بروزرسانی جیمیل، پس از خواندن ایمیل در برنامه اندرویدی جیمیل، کاربران می‌توانند با سوئیپ کردن اقداماتی را روی ایمیل انجام دهند که شامل حذف، بایگانی، علامت گذاری به عنوان خوانده شده / علامت گذاری به عنوان خوانده نشده، تعویق، علامت گذاری به عنوان و انتقال به پیام‌هاست.

هر سوئیپ رنگ متفاوتی دارد و هر عملکردی با رنگ دیگری همراه است، اما برای تشخیص عملکرد‌ها و حرکات مختلف، گوگل به آن انیمیشن اضافه کرده است. به عنوان مثال، علامت گذاری به عنوان خوانده شده برابر با بسته شدن پاکت است، حذف ایمیل با انیمیشن بلند شدن در سطل زباله نمایش داده می‌شود و تعویق ایمیل باعث چرخش بیشتر ساعت می‌شود.

طبق گزارش‌ها، احتمالا شما به زودی باید آخرین نسخه اندرویدی جیمیل را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. شرکت گوگل به منظور بهبود برنامه، تغییرات کوچکی را در آن ایجاد کرده است.

برای اطمینان از به روز بودن برنامه جیمیل در گوشی، تلفن اندرویدی شما باید نسخه ۲۰۲۱.۰۳.۰۷ را که هفته گذشته منتشر شده است، اجرا کند. البته شایان ذکر است که بدانید این انیمیشن‌ها در نسخه iOS برنامه موجود نیستند.

بروزرسانی جدید جیمیل

برنامه Gmail for Android را می‌توانید در فروشگاه گوگل پلی پیدا کنید. این تغییرات کوچک در برنامه‌ها ممکن است چیز بزرگی به نظر نرسند، اما برای کاربران مهم است و مهمتر از آن اینکه چندین تغییر کوچک می‌توانند یک تغییر بزرگ محسوب شوند.

میانبر‌های جدید جیمیل

برنامه جیمیل هم مثل دیگر اپلیکیشن ها مرتب به روز می شود، در بروزرسانی قبلی هم مواردی اضافه شده بودند. بروزرسانی قبلی میانبر‌هایی از چهار مولفه اصلی را به Gmail اضافه کرد؛ این چهار گزینه شامل Chat ،Mail ،Meet و Rooms می‌شود. این چهار میانبر جدید در پایین نرم افزار جیمیل قرار گرفته‌اند و بدون نیاز به ترک برنامه، می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار