توهین، ضرب و جرح و تهدید جزو جرائم اول آذربایجان‌شرقی

معاون قضائی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۰۰ هزار پرونده قضایی در دستگاه قضایی استان پیگیری شده است گفت:توهین، ضرب و جرح و تهدید جزو جرائم اول استان به حساب می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امان‌الله فیض‌اللهی معاون قضائی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری عجب‌شیر این شهرستان را جزو شهرستان‌های پاک و اخلاق‌مدار استان برشمرد وگفت:پرونده‌های قضایی افزایش داشته است، ولی با این حال شهرستان عجب‌شیر جزو شهرستان‌های پاک به حساب می‌آید.

اوافزود: ایجاد اعتماد و کوتاه کردن فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها جزو سند تحول قضایی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است.

اوبا بیان اینکه در سال گذشته ۸۰۰ هزار پرونده قضایی در دستگاه قضایی استان پیگیری شده است تصریح کرد:توهین، ضرب و جرح و تهدید جزو جرائم اول استان به حساب می‌آیند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه قانونگذار می‌تواند با یک قانون تعداد پرونده‌های ورودی به دادگاه را کم کند یادآور شد:از ۸۰۰ هزار پرونده قضایی استان در سال گذشته ۱۰۰ هزار پرونده مربوط به دیگر ادارات بود.

فیض‌اللهی خواستار برخورد شدید با کسانی که اعتماد مردم را سلب می‌کنند را شد و افزود: اگر فسادی پیدا شد با شدت و قاطعیت باید برخورد شود.

او ادامه داد:میزان رضایت از دادگستری عجب‌شیر زیاد است و به همین خاطر تعداد مراجعه‌کنندگان عجب‌شیری به مرکز استان کم است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جباری به عنوان رئیس دادگستری عجب‌شیر معرفی و از زحمات سه ساله فرهاد خاکپور تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار