تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری سه شهرستان خراسان شمالی

با شدت گرفتن کرونا؛ فعالیت نگارخانه ها، سالن‌های سینما و نمایش، آموزشگاه‌های آزاد هنری و سینمایی و نمایشگاه‌های فرهنگی سه شهرستان خراسان شمالی تا اطلاع بعدی متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن قدردانی از اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند: نظر به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل‌گیری تجمعات پرخطر به‌منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن‌های سینما، تئاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی از  ۱۸ فروردین ماه در سه شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


بیشتر بخوانید


یادآور می‌شود، این ممنوعیت آموزش‌های حوزه فضای مجازی را در بر نمی‌گیرد و تنها شامل آموزش‌های حضوری (گروهی و انفرادی) است و از سرگیری و یا تمدید ممنوعیت فعالیت مراکز فوق تابع مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا است.

بر اساس آخرین فهرست اعلام شده رنگ‌بندی شهر‌ها از نظر شیوع ویروس کرونا شهرستان‌های گرمه، جاجرم و فاروج نارنجی و شهرستان‌های مانه و سملقان و راز وجرگلان زرد هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.