در بسته حوادث امروز بخوانید؛

پلمب ۲ کارگاه زیر زمینی تولید ماسک تقلبی دراصفهان / تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در یک مغازه

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

پلمب ۲ کارگاه زیر زمینی تولید ماسک تقلبی دراصفهان

سرهنگ "جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیر مجاز ماسک در ۲ کارگاه زیرزمینی در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت استان به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه‌ها ۲۱۰ هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به همراه ۱۳۰ رول پارچه ماسک و مواد اولیه مربوط به تولید ماسک را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه‌های مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی راه اندازی این کارگاه‌ها در دستور کار ماموران قرار دارد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: پلیس با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سؤاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کند.

 

تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در یک مغازه

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در یک مغازه واقع در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره برق منطقه در محل حضور یافته و طی بازرسی از این مغازه ۲۵ دستگاه ماینر خارجی قاچاق که به صورت غیر مجاز به شبکه برق متصل و در حال تولید ارز دیجیتال بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ماینر‌های مکشوفه ۵ میلیارد ریال است اظهار داشت: در این را بطه پرونده تشکیل و برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

سرهنگ ریاحی از برخورد پلیس با استفاده کنندگان غیر قانونی از دستگاه‌های استخراج ارز گفت: پلیس با کسانی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز از رمز ارز‌ها استفاده کرده و با اتصال این دستگاه‌ها به شبکه برق مشکلاتی را در برق رسانی مناطق به وجود می‌آورند برخورد قانونی می‌کند.

 

بار قاچاق نیسان به مقصد نرسید

سرهنگ "مرتضی هادیان اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی "نطنز" حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار مشکوک شده و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر و قانونی بری حمل بار خود بود، افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۶۵۰ عدد صفحه کلاچ خودروی سواری، ۲۴ عدد موتور برف پاک کن و ۱۲ جفت کفش ورزشی خارجی که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

پلمب ۲ کارگاه زیر زمینی تولید ماسک تقلبی دراصفهان / تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در یک مغازه



فرمانده انتظامی شهرستان "نطنز" ارزش این محموله قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

کشف ۲۰۰ لیتر مایع پیش ساز هروئین

سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده حین گشت زنی در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۱۰ گالن ۲۰ لیتری مایع شیمیایی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه پس از بررسی بیشتر این محموله در آزمایشگاه مشخص شد ۲۰۰ لیتر مایع مذکور یک نوع ماده پیش ساز برای تولید هروئین است گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از اعتراف به بزه انتسابی به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف ۳۷ ماینر قاچاق در "برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار در پی کسب خبری مبنی بر تولید ارز دیجیتال در یک کارگاه متروکه واقع در حاشیه شهرستان بلافاصله وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی محل مورد نظر طی هماهنگی با مقام قضائی از این کارگاه بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۳۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق که در حال تولید رمز ارز‌ها بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ارزش ماینر‌های مکشوفه در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.