تریاک، ترک نشین موتورسیکلت

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری دهسلم ۱۰۸ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را در بازرسی از ۲ موتورسیکلت کشف کردند.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در نقاط کویری استان، موضوع را پیگیری و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: تکاوران پلیس در یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در عمق کویر رهگیری و کنترل کردند که در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت‌ها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۱۰۸ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار فرشید بیان کرد: مأموران در این رابطه موتورسیکلت‌ها را توقیف و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند ادامه داد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
وااای خدایا دیگه قاچاقچیا خیلی حرفه ای شدن