آمار پذیرش iOS ۱۴ به ۹۰ ٪ رسید

جدیدترین آماری که از استقبال کاربران از iOS ۱۴ منتشر شده را در این خبر بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیفون‌های اپل معمولاً دارای بالاترین نرخ به‌‍روزرسانی هستند، زیرا به محض انتشار توسط اپل، جدیدترین به‌‍روزرسانی سیستم عامل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. طبق تحقیقات صورت گرفته، تخمین زده می‌شود که ۹۰.۴۵ ٪ از کاربران iOS در گوشی هایشان از iOS ۱۴ استفاده می‌کنند. اپل هنوز به طور رسمی به این ادعا واکنش نشان نداده، اما اگر روال طبق مقادیر قبلی پیش رود، اعداد منطقی هستند.

البته در ماه فوریه گذشته، اپل داده‌های رسمی برای iOS ۱۴ را با استفاده از داده‌های اندازه گیری شده توسط اپ‌استور منتشر کرد. این اعداد نشان می‌داد که ۸۶ درصد از کل دستگاه‌های منتشر شده در چهار سال گذشته از iOS ۱۴ استفاده کرده اند و ۸۰ درصد از همه آیفون‌ها از iOS ۱۴ استفاده می‌کنند.

مقایسه سریع گزارش اخیر در مورد میزان پذیرش اندروید ۱۱ و iOS ۱۴ نشان می‌دهد که تنها ۲۵ ٪ از گوشی‌های هوشمند ایالات متحده آمریکا از جدیدترین سیستم عامل اندروید (۱۱) استفاده می‌کنند در صورتی که هر نسخه جدید از iOS معمولاً از میزان استقبال نسخه قبلی خود پیشی می‌گیرد.

آمار پذیرش iOS ۱۴

ایرادات برطرف شده در بروزرسانی iOS۱۴ 

همچنین به‌‍روزرسانی سیستم عامل iOS۱۴ ، ایرادهای بسیاری را رفع کرد. مثلا یکی از ایرادهای برطرف شده مربوط به برنامه Apple News بود که مانع نمایش دادن تصاویر بر روی صفحه نمایش می‌شد. شرکت اپل در ادامه مشکل اتصال کاربران به شبکه اینترنت وای فای را نیز برطرف ساخته و با این نسخه افراد می‌توانند تجربه اتصال سریع و بدون قطعی داشته باشند.

به‌‍روزرسانی جدید، مشکلات پرداخت آنلاین برخی کاربران را نیز برطرف ساخته است. پیش از این افراد گزارش حذف شدن اطلاعات بانکی از روی گوشی خود را داده بودند.

گفتنی است، این به‌‍روزرسانی جدید برای تمامی دستگاه‌های شرکت اپل عرضه شده و تمامی دارندگان این محصولات می‌توانند از اکنون به پوشه به‌‍روزرسانی دسترسی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.