آزمون وکالت لغو شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از لغو آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ که مقرر بود فردا برگزار شود، خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات برای تعویق زمان برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری گفت: به اطلاع ثبت نام کنندگان آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ - (اسکودا) می‌رساند با توجه به حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا ناشی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و تغییر وضعیت تمامی شهر‌های برگزاری آزمون به حالت قرمز و اعمال محدودیت در استان‌ها و شهرستان‌های محل برگزاری، براساس ابلاغیه پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این آزمون فردا برگزار نمی شود.

او در ادامه با بیان اینکه مقرر بود آزمون پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری فردا ۲۰ فروردین برگزار شود اظهار کرد: این اطلاعیه یک ساعت پیش به سازمان سنجش ارسال شد و ضمن پوزش از متقاضیان به اطلاع می‌رساند، زمان برگزاری این آزمون متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
شما اگر در دنیا مطالعه تطبیقی کنید هیچ جای جهان چنین انحصاری توسط یک جا مثل کانون وکلای ایران وجود ندارد . کار اسکودا شده فقط انحصار و دفاع از وکلایی که در امدهای بالایی دارند و دوست ندارند رقیب داشته باشند و از ان طرف دود این موضوع به چشم مردم جامعه و نیازمندان به وکیل می رود. در نهایت این انحصار باید شکسته شود و مدیریت کانونهای وکلا از این وضعیت بیرون برود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آیا شامل آزمون هایی که تا یکماه دیگر قرار است توسط سازمان سنجش برگزار شود نیز میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
بخدا کار درستی کردن؛ شهر ما اوضاع خراب شده کلی مریض جدید. کاش عید دید و بازدید رعایت میشد تلفنی تبریک عید میگفتن مردم
آخرین اخبار