خداحافظی عنواندار کشتی جهان از دنیای قهرمانی/ احسان پور: شرمنده کسانی هستم که با شکست هایم شکسته شدند

بهنام احسان پور عنواندار کشتی جهان و آسیا به صورت رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام احسان پور نفر سوم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد، دارنده ۲ مدال طلا و ۲ نقره قهرمانی آسیا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در متن پیام خداحافظی احسان پور آماده است:
 
به نام خدا

زمانی که کودکی را می‌گذراندم با هدایت‌های پدر عزیزم پا بر تشک مقدس کشتی گذاشتم و همه سال‌هایی که دوستانم به بازی‌های کودکانه مشغول بودند من روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی میکردم. سال‌ها برایم با قهرمانی ها؛ پیروزی‌ها و شکست‌ها گذشت و هر بار که کم آوردم عشق مردمم انگیزه‌ای مضاعف برایم بود.

اینک و در پایان ٢٠ سال تلاش و مبارزه بر روی تشک کشتی؛ چهار گوشه آن را بوسیده و از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. آنچه طی این سال‌ها در خاطرم مانده نه زخم‌ها و آسیب ها؛ نه دوری از خانواده و دوستان؛ نه کم لطفی‌ها و نامرادی‌ها که مهر و عشق شما نازنین مردم است و آنچه برایم باقی مانده جدا از لطف دوستان؛ یاران و همراهان؛ شرمندگی از روی کسانیست که با شکست هایم شکسته شدند هرچند خود می‌دانم و خدایم که هرچه در توان داشتم و حتی بیشتر گذاشتم تا موجب غرور و افتخار پدر و مادر؛ مربیان و مردمم باشم.

دستبوس همه عزیزانم.

فرزند کوچک ایران
بهنام احسان پور
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار