برگزاری هرنوع تجمع و مراسم در دیواندره ممنوع شد

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: برگزاری هر نوع مراسم و تجمع در سطح شهرستان دیواندره، ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جمال ارشدی فرماندار شهرستان دیواندره اظهار داشت: برای حفظ جان مردم، چاره‌ای جز سخت گیری نداریم و محدودیت‌هایی در این راستا بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا، اعمال می‌شود.

ارشدی با اشاره به اینکه شهرستان دیواندره از دیروز از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر یافته است، یادآور شد: تمام دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها از دیروز در شهرستان توسط ستاد کرونا اعلام شده است.

فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه بر اساس رصد مرکز بهداشت و مراکز درمانی، یکی از عامل‌های اصلی نارنجی و قرمز شدن رنگ کرونایی شهرستان دیواندره، برگزاری تجمع‌ها و مراسم‌های عروسی و عزا بود، افزود: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌های داخل شهر و خانه باغ‌های خارج و داخل شهر ممنوع است.

ارشدی اضافه کرد: در صورت تخطی از این موضوع، ستاد کرونا به عنوان جرم علیه سلامت عمومی برای افراد با هماهنگی دادستانی و با رصد توسط ضابطان قضایی پرونده تشکیل خواهد داد.

ارشدی بزرگترین نقش آفرینان برای مهار و کنترل اپیدمی کرونا را مردم دانست و افزود: نیازمند همکاری مردم در تمام زمینه‌ها هستیم و سلامت مردم برای ما اولویت دارد.

اوادامه داد: همه اعضای ستاد مقابله با کرونا، رسانه‌ها مسوولان و نهاد‌های اجرایی با همدلی و همگرایی و ایجاد یک پویش شهرستانی با رعایت دستورالمل‌های بهداشتی کمک کنند تا شهرستان به وضعیت عادی برگردد.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان دیواندره اضافه کرد: به غیر از مشاغل گروه یک مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار از امروز به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد شد و امیدوارم تمام مردم همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.