مدافع تیم فوتبال نساجی:

ما به گل های پرسپولیس اعتراض داریم

مجتبی بیژن گفت: گل‌های پرسپولیس در موقعیت آفساید زده شد و ما به این موضوع اعتراض کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی بیژن، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیسی‌ها بازی را بهتر از ما شروع کردند و موقعیت‌های نسبی هم داشتند. البته ما روی هر ۲ گل اعتراض داریم و معتقدیم که بازیکنان پرسپولیس در موقعیت آفساید این گل‌ها را زدند.  در مجموع پرسپولیس در نیمه اول برتری نسبی به ما داشت، اما نیمه دوم ما بهتر بودیم و  ۲، ۳  موقعیت هم داشتیم که استفاده نکردیم.

او درباره اعتراض به گل‌های پرسپولیس بیان کرد: اول فکر می‌کردیم گل اول پرسپولیس به صورت مستقیم وارد دروازه شده است، اما این طور نبود و پای کنعانی زادگان به توپ خورد. گل دوم هم آن طور که ما دیدیم آفساید بوده است.

بیژن در پایان درباره  شرایط نادر دست نشان تصریح کرد: دست نشان از بنیان گذاران نساجی است که حالش خوب بود، اما قبل از بازی گفتند حالش بد شده است. حتی  ساکت الهامی قبل از بازی اصلا نتوانست صحبت فنی کند و بیشتر تحت تاثیر اتفاقی بود که برای  دست نشان افتاده است. خیلی دوست داشتیم که این بازی را ببریم و به خانواده دست نشان تقدیم کنیم که این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار