شیری: ما نتوانستیم نادر دست نشان را خوشحال کنیم/ قول می دهم تیم ما در لیگ برتر بماند

حامد شیری درباره شکست تیم نساجی برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد شیری، بازیکن  تیم فوتبال نساجی مازندران  درباره شکست این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما قبل از آغاز بازی اخبار بدی درباره وضعیت جسمانی دست‌نشان، اسطوره باشگاه نساجی و قائم‌شهر شنیدیم که ما را خیلی ناراحت کرد. ما به خاطر دست نشان قصد داشتیم که بازی خوبی برابر پرسپولیس ارائه بدهیم  تا نتیجه حداقلی بگیریم و این اتفاق به گوش دست نشان برسد و باعث خوشحالی اش و بالا رفتن روحیه هواداران نساجی شود، اما این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: متاسفانه جریان مسابقه به شکلی پیش رفت که در ۲۰ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی نداشتیم، اما پس از آن توانستیم به بازی مسلط شویم و حتی در نیمه دوم نیز شرایط ما خیلی بهتر شد. البته همه دیدند گل‌های پرسپولیس آفساید بود، اما دیگر کاری از دست ما برنمی آمد.  

بازیکن نساجی گفت: بازی تمام شده و ما بازنده هستیم و به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم آن ها  در ادامه مسیر به موفقیت برسند.

شیری درباره وضعیت نساجی در پایین جدول گفت: کار سختی داریم، اما ۱۰ هفته از بازی‌ها و ۳۰ امتیاز دست نخورده باقی مانده است، اما این وعده را به هواداران نساجی می‌دهم که در لیگ برتر می‌مانیم و  به طور حتم شرایط ما بهتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار