لغو برگزاری مراسم سالگرد شهادت سعید مسافر و اهدای ۵ هزار ماسک رایگان

مراسم سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید سعید مسافر به علت وضعیت قرمز کرونایی، لغو و بسته‌های بهداشتی رایگان بین شهروندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید سعید مسافر که قرار بود ساعت ۱۷ روز گذشته (پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ماه) در رشت برگزار شود، به علت وضعیت قرمز کرونایی و افزایش تعداد مبتلایان و جانباختگان، لغو و حدود ۵ هزار ماسک و بسته‌های بهداشتی رایگان در همان زمان و مکان بین شهروندان توزیع شد.

شهید سعید مسافر در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ در منطقه حلب سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به فیض شهادت رسید.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خانواده شهید مسافر

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با ارسال پیامی از خانواده شهید مدافع حرم سعید مسافر به علت لغو برگزاری مراسم سالگرد شهادت این شهید بزرگوار برای حفظ سلامتی مردم، تقدیر کرد.

لغو برگزاری مراسم سالگرد شهادت سعید مسافر و اهدای ۵ هزار ماسک رایگان

در متن این پیام تقدیر آمده است:

حضور ارجمند خانواده معظم شهید گرانقدر سعید مسافر

از اینکه به احترام کادر درمان و سلامتی مردم عزیز گیلان، از برگزاری مراسم سالگرد شهادت آن شهید گرانقدر، صرف نظر نموده اید، به نمایندگی از کادر درمان و خدمتگزاران حوزه سلامت استان از آن خانواده ایثارگر، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

این اقدام انقلابی، نشان از بصیرت والای شما بزرگواران دارد و تداوم بخش راه فرزند شهیدتان در جهت حفظ و تأمین امنیت مردم جامعه خواهد بود و برای همیشه در اذهان عموم مردم به خصوص مجاهدان عرصه سلامت استان و کشور باقی خواهد ماند.

باشد که همواره نام نیک فرزند شهیدتان در تاریخ این کشور، جاودان و پرفروغ باقی بماند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.