فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۲ سارق مغازه در حین سرقت در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر حین انجام وظیفه و گشت به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با پلاک غیربومی پارک شده در کنار خیابان امیری مظنون که مشخص شد، پلاک خودرو دستکاری شده است.

او افزود: ماموران در جهت بررسی بیشتر از خودروی انتظامی پیاده شده، که ناگهان متوجه ۲ نفر یکی نوجوان و دیگری مسن شده که با قیچی آهن بر در داخل یکی از فرعی‌ها، درحال برش قفل یک باب مغازه بودند، قصد فرار داشتند که بلافاصله دستگیر و معلوم شد، خودروی پراید با پلاک دستکاری شده متعلق به آنهاست.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهمان به کلانتری دلالت، خودروی آنان مورد بازرسی قرار گرفته که تعداد؛ ۴ عدد قیچی آهن بر، ۴ دستگاه گوشی موبایل، ۳ قبضه سلاح سرد و مقداری مدارک و لوازمات داخل خودرو کشف شد.

سزهنگ زلقی در ادامه با بیان اینکه سارقان در بازجویی با پلیس مدعی بوده دیروز، از طریق شهر همجوار باهدف سرقت وارد آبادان شده که خوشبختانه با هوشیاری گشت پیشگیری کلانتری در صحنه سرقت دستگیر شدند گفت: سارقان دارای سوابق متعدد سرقت منزل و مغازه در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک و سایر نقاط استان بودند که پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.