احراز شرایط بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی طرح اقدام ملی در استان قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: آخرین آمار ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان بیش از ۳۰ هزار نفر در سامانه است که از این بین بیش از ۱۰ هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گفت: آخرین آمار ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان، ۳۰ هزار و ۲۷۶ نفر در سامانه است که از این بین بیش از ۱۰ هزار نفر جزء متقاضیان حائز شرایط شناخته شده و بیش از ۳۳۰۰ نفر نیز استعلام نهایی آن‌ها انجام شده و واجد شرایط است.

مبارک قدم با بیان این مطلب که پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد خاطرنشان کرد:در حال حاضر تعداد متقاضیان تعیین شده ۱۰ هزار نفر است که با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می‌کند.

او اضافه کرد: در طرح اقدام ملی مسکن استان تاکنون بیش از ۴۰ هکتار زمین در شهر‌های مهرگان، آبیک، تاکستان، بوئین‌ زهرا، اقبالیه، اسفرورین و محمودآباد اختصاص یافته و همچنین شهر الوند نیز در حال آماده‌سازی است تا در این شهر نیز برای طرح اقدام ملی مسکن زمین تامین نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: در خصوص پروژه پرسنل نیروی انتظامی نیز که یکی از دستور کار‌های جلسه بود مقرر گردید بلوکی از پروژه آژند ایستا که دارای ۱۵۰ واحد است در اختیار این گروه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار