خورشیدی: هدف منتقدین من، زدن فدراسیون فوتبال است

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در خصوص انتصاب خود و شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص انتصاب خود به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و حواشی پیرامون آن گفت: از سال ۷۵ به عنوان معاون ورزشی وارد باشگاه راه آهن شدم و در عین حال، کار مربیگری هم می‌کردم. در باشگاه راه آهن ۱۴ رشته ورزشی وجود داشت و رابطه تنگاتنگی با تمام این تیم‌ها داشتم؛ پس با مدیریت ورزش بیگانه نبودم. علاوه بر مدیریت وارد مربیگری شدم و سال‌ها سابقه من باعث شده است با تمام مشکلات آشنا باشم و در تمام قسمت‌های باشگاه داری ورزشی نیز کار کرده ام.

خورشیدی ادامه داد: در برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای به من حمله می‌کنند و کارشناسان می‌گویند که من اصلا در ورزش حضور نداشته ام و مدارک من جعلی هستند. در خارج من را می‌کوبند، اما در داخل کشور هم به علت یک سری جناح بندی‌ و ندانم کاری‌ها به من حمله می‌کنند. تمام کسانی که با من آشنا هستند، می‌دانند که من اهل تعامل بوده و با کسی مشکلی ندارم؛ اما هدف این افراد از انتقاد به من، زدن فدراسیون و تیم ملی است و به دنبال نتیجه نگرفتن تیم ملی هستند. برخی رسانه‌ها دنبال روی بقیه شده اند تا از این کار عقب نیفتند. قبل از من اشخاص غیر ورزشی، سرپرست تیم ملی شده بودند و هیچ یک از این هجمه‌ها رخ نداد؛ این نشانه غرض ورزی است. از این اشخاص می‌خواهم برای تیم ملی حاشیه ایجاد نکنند تا این تیم به جام جهانی راه یابد.

سرپرست تیم ملی در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیم ملی گفت: طبق برنامه ریزی قبلی در ۴ خرداد به جزیره کیش رفته و تا ۱۰ خرداد اردویی را در آن جا داریم؛ سپس با پرواز چارتر به بحرین می‌رویم تا ۱۳ خرداد نخستین دیدار خود را برابر هنگ کنگ انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار