پیام‌های دریافتی در بیستم فروردین ماه؛

از مشکلات دسترسی دارو برای بیماران خاص تا عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دفتر خدمات قضایی

پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم فروردین ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روز‌های کرونایی
سلام توروخدا به داد ما برسید. کارمند دفتر خدمات قضایی هستم در سالن ۵۰ متری ۷۰ نفر آدم کنار هم هستند و هیچ راه تهویه‌ای نیست نیرو‌ها کم نشدند به خدا خیلی شرایط ما وحشتناک است پیگیری کنید.


مدرک تحصیلی
سلام وخسته نباشید لطفا درخصوص ارتقای مدرک تحصیلی دریافت گردیده و درزمان شاغلی کارکنان بازنشسته نظامی ومحاسبه شدن آن درسامانه تامین اجتماعی هم رسیدگی وپیگیری به عمل آید تا از مدرک مصوب بهره‌مند شوند. باتشکر


هزینه پیامک بانک
با سلام، لطفا درمورد هزینه ارسال پیامک بانک‌ها هم پیگیری و رسیدگی شود باتشکر


افزایش حقوق و همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی
خواهش می‌کنم افزایش حقوق و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را پیگیری کنید در حکم جدید مبلغ همسان سازی سال گذشته را از پایه حقوق کم کرده اند امسال هم که خبری از همسان سازی نیست شما را به خدا پیگیری کنید.


برگزاری امتحانات حضوری نهم و دوازدهم
با توجه به اینکه کرونای انگلیسی آمده چگونه امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنید ما نگران سلامتی بچه هایمان هستیم. الان که وضعیت خیلی بد شده لطفا غیرحضوری باشد ما خیلی نگران هستیم.


گاز سوز کردن رانندگان اسنپ
من الان ۳ ماه از موقعی که گاز سوز کردن را اعلام کرده اسنپ هرچی تلاش می‌کنم نمی‌توانم داخل سایت شوم پلاکم را ثبت کنم هرچه می‌گویند سایت مشکل دارد واقعا ما که در اسنپ کار می‌کنیم خیلی بنزین مصرف می‌کنیم و نمی‌صرفه با این بنزین. لطفا پیگیری شود با تشکر


مشکلات دسترسی به دارو بیماران خاص
سلام با عرض خسته نباشید. بعضی از بیماران خاص مثل افراد دیابتی (انسولین) ,بیماران قلبی و... به دلیل بیماری کرونا و مشکلات رفت و آمد و نبود دارو و قرنطینه امکان دسترسی به دارو به صورت حضوری نیستند. در حد الامکان اگر باخرید اینترنت دارو از سایت‌های معتبر وزارت بهداشت و پر کردن مشخصات شخص متقاضی دارو امکان خرید برای این عزیزان فراهم می‌شد با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم میکردند. لطفا رسیدگی نمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار