آسیب دیدگی عجیب کودک با ماشین اسباب بازی + تصاویر

کودکی حدودا یک ساله‌ای که مشغول بازی با ماشین اسباب بازی بود، دچار آسیب دیدگی بسیار عجیبی شده که زندگی او را به خطر می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان بیمارستان «اسپرانسکی» در مسکو، پایتخت روسیه پس از سوراخ شدن جمجمه یک کودک به وسیله چرخ یک ماشین کوچک اسباب بازی، جان این دختر ۱۰ ماهه را نجات دادند. تصاویر اشعه ایکس چرخ این ماشین اسباب بازی را در چند میلی متر از مغز کودک نشان می‌داد و پزشکان می‌گویند که این کودک خوش شانس است که چرخ به مغز آسیب نرسانده و تنها جمجمه او را زخمی کرده است.

والدین این دختر می‌گویند که او به طور تصادفی هنگام بازی در خانه روی محور چرخ تیز اسباب بازی افتاده است. این تصاویر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، چرخ چسبیده به کنار سر کودک را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


پزشکان این بیمارستان اعلام کردند که آن‌ها موفق به حذف چرخ با استفاده از یک ابزار خاص شدند و مراقب بودند که هیچ بخشی از چرخ در منطقه آسیب دیده باقی نماند. این کودک خوشبختانه در اثر این حادثه آسیب دائمی به سرش وارد نشده است.

در یک حادثه مشابه که در اوایل سال میلادی جاری رخ داد، یک دختر بچه دو ساله انگلیسی پس از بلعیدن ۱۴ توپ مغناطیسی که فکر می‌کرده آب نبات هستند، جان خود را از دست داد.

آسیب دیدگی بسیار عجیب کودک با ماشین اسباب بازی + تصاویر

آسیب دیدگی بسیار عجیب کودک با ماشین اسباب بازی + تصاویر

آسیب دیدگی بسیار عجیب کودک با ماشین اسباب بازی + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار