زیدان: ال کلاسیکو مثل همه مسابقات،۳ امتیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پیش از دیدار ال کلاسیکو در خصوص آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید فردا (شنبه) در هفته سی ام لالیگا در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا میزبان بارسلونا است.

زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی گفت: ما برای ال کلاسیکو آماده هستیم. اتلتیکو اکنون صدرنشین جدول لالیگا است و این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. البته هنوز امتیازات زیادی پیش رو است و نمی‌توان تیمی را قهرمان دانست. خوشحالم ما در آمادگی خوبی به سر می‌بریم و می‌خواهیم وضعیتمان بهتر شود.

او درباره امکان جذب امباپه در تابستان، گفت: من درباره بازیکنی که در تیم ما نیست صحبت نمی‌کنم، اما درباره ازارد باید بگویم او هنوز آماده نیست، اما وینیسیوس از آمادگی بالایی برخوردار است. ما چند ماه گذشته مصدومان زیادی داشتیم، اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کنند.

سرمربی رئال ادامه داد: بازی فردا مقابل بارسلونا تنها یک بازی ۳ امتیازی مثل بازی‌های ما مقابل ایبار و کادیز است. امیدوارم تکلیف راموس هم مشخص شود و دوست دارم او در مادرید بماند. درباره مسی هم امیدوارم این آخرین ال کلاسیکو او نباشد و در بارسلونا بماند، چون ماندن او برای لالیگا هم خوب است. ما از مسی شناخت خوبی داریم اگر گل هم نزند بازیکن بسیار خطرناکی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار