مدافعین سلامت زیر فشار حجم مراجعان کرونا

کادر درمان دوباره زیر فشار حجم مراجعان بیماری کرونا قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تغییر رنگ کرونای شهر‌ها و سرکشی این غول میکروسکوپی در کنار کم توجهی به محدودیت‌ها و ساده انگاری‌ها آمار کرونا را روز به روز افزایش داده و مدافعین سلامت را در فشار حجم مراجعان کرونا داده است.

شهرستان  ساوه هم که به تازگی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته از این موضوع مستثنی نیست.

علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: این روز‌ها کادر درمان مجددا در فشار حجم مراجعین بیماری کرونا هستند و باید بیش از گذشته نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی افزود: در وضعیت قرمز کرونای شهر ساوه نیازمند مشارکت مردم و اصناف در تعطیلی بازار و در خانه ماندن هستیم.

علیرغم تلاش‌ها برای تعطیلی اصناف مختلف، متاسفانه همچنان با بی توجهی شاهد فعالیت بازار و نیز حضور مردم بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهر ساوه هستیم.

دکتر کریمی معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه و سخنگوی این دانشکده  هم  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: گفت: با تغییر رنگ وضعیت کرونا در ساوه؛ متاسفانه اعمال محدودیت‌ها جدی گرفته نمی‌شود و انتظار داریم اداراتی مانند صمت و اصناف بیش از گذشته در قطع زنجیره‌ی انتقال کادر درمان را یاری کنند.

کریمی افزود: روند ابتلا و بستری‌ها در چند روز گذشته به صورت جهشی افزایش یافته است و این در حالیست که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تفاوت چندانی با قبل نداشته است.

اعمال محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها نیازمند عزم جدی مردم و مسئولین را دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.