در نامه ای به رئیس جمهور؛

نماینده اصفهان خواستار اصلاح فوری متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شد

نماینده اصفهان در مجلس خواستار بازبینی و اصلاح فوری متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و مبلغ مستمری آن‌ها بر مبنای وعده‌های پیشین و قوانین شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار بازبینی و اصلاح فوری متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و مبلغ مستمری آنها بر مبنای وعده های پیشین و قوانین شد.

وی در این نامه نوشته است با وجود اینکه در بودجه ۱۴۰۰ هم مصوبات مهمی مربوط به بازنشستگان وجود دارد، اما احکام حقوق منعکس شده بازنشستگان بیانگر این است که اهتمام، توجه و دقت لازم در راستای حمایت از این قشر در مجموعه مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


نماینده اصفهان گفته است که متأسفانه در احکام صادره مبلغ مستمری قبل از افزایش با مبلغ مستمری مندرج در حکم اسفند ۱۳۹۹ مغایرت داشته و به نظر می رسد مبلغ مستمری تیر ماه ۱۳۹۹ در احکام امسال منظور شده است. در این صورت مبلغ متناسب سازی سال گذشته که به حقوق بازنشستگان اضافه شده، از حقوقشان برداشت شده است.

نماینده اصفهان خواستار اصلاح فوری متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اگه اشتباهی درکار است چرا به کسی یک ریال هم اضافه نمی شده آیا نرم افزار تامین اجتماعی فقط کسر میکند آقای سالاری یه نگاهی به حقوق مدیران بکن مدیرانی که در یک قسمت چند نفره دویا سه مدیر وجود دارد بابت افزایش حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
کلاهبرداری در سازمان تامین اجتماعی بیداد میکند با مقایسه احکام امسال تامینکاجتماعی متوجه میشوید که فاصله با حقوق کشوری درسال گذشته هم کیلیومتری است حالا افزایش امسال کشوری که دیگه سه برابری میشود.
آخرین اخبار