همدانی: امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی در آسیا بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص گروه آبی پوشان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد گروه آبی پوشان ایران در مسابقات آسیایی گفت: تغییر سرمربی شوک بزرگی به استقلال وارد کرد که البته انگیزه به تیم برگشته است. در چند بازی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شده است، آبی پوشان عملکرد خوبی داشته‌اند. استقلال مشکلاتی در ساختار دفاعی دارد که حتما کادر فنی باید روی این موضوعات تمرکز کند. بازی‌های آسیایی همیشه سخت بوده اند.

او در ادامه افزود:گروه آبی پوشان در آسیا دشوار است. اگر خودمان باشیم، می‌توانیم صعود کنیم و به مراحل بالاتر برویم. استقلال خط حمله قدرتمندی را در اختیار دارد.

همدانی در مورد این که تیم فعلی استقلال می‌تواند در بازی‌های آسیایی نتایج مطلوبی بگیرد یا خیر، تصریح کرد: به واسطه سابقه آبی پوشان در آسیا، ترس اصلی برای رقبا است. حضور فراز کمالوند در کادر فنی، نقطه قوت استقلال است. او می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند. به بازی‌های آسیایی استقلال خوشبین هستم. تنها نگرانی من، ساعت بازی‌های آبی پوشان است. امیدوارم شاگردان مجیدی بتوانند نتایج خوبی در آسیا بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار